Please feel free to voice your opinion

Tuesday, July 17, 2007

Breaking the sound barrier

4 comments:

Anonymous said...

Hi Gerhard,
Is jou pel Wimpie nie dalk bietjie van die pad af om vir een oomblik te dink dat ek een van die locals is nie, maar gelukkig weet jy van beter na ons aandjie saam !! Dankie dit was fantasties en ons moet weer so maak !!!! Jy MAG maar !, ek wonder of Wimpie regtig so populer is soos hy voorgee ?? Miskien is hy nie eers hot nie, wie weet ??? Ek is inelkgeval nie hier om oor hom te knoei nie want ek dink nie hy is die moeite werd nie... Sien jou gou...

gerhard schaap said...

HI ROCHELLE,BAIE DANKIE VIR DIE KOMPLIMENT.OU WIMPIE IS EINTLIK N BAIE NICE OU JY MOET HOM NET ONTMOET IN PERSOON.MENSE JUDGE HOM BAIE VINNIG EN JUDGE HOM HEELTEMAL VERKEERD.GENIET JOU DAG

GROETE

GERHARD

Anonymous said...

OMG I love this LOL where did you get this photo?

gerhard schaap said...

Hi OMG, a friend of mine emailed the photo to me, i also laughed my budd off when i saw it.